Live PR 2016
2016.02.16
A Live PR 2016. február 15-étől a balatonlellei Pócz Pincészet kommunikációját segíti.

Az ügynökség az elmúlt három év alatt már több mint féltucat Balatonnal kapcsolatos kommunikációs megbízást kapott, amelyek nagy része a borászattal kapcsolatos.

A Live PR portfóliójában 2013 óta található meg a Bujdosó Pincészet, amelyet 2015-től a Dél-Balatoni Bor kommunikációjának támogatása követett. A csoporthoz tartozó SailingBooks.hu kiadóval 2015-ben közösen készítették el a Balatoni Borkalauzt, amely a régió negyven borászatát és legjobb boraikat mutatja be. A sikeres balatoni projekteket követően nemrégiben a Pócz Pincészet is felfigyelt a Live PR balatoni borok népszerűsítésére kidolgozott és megvalósított stratégiájának eredményeire, és saját borainak népszerűsítésével bízta meg az ügynökséget.

A dél-balatoni régió egyik meghatározó pincészete, a családi vállalkozásként működő Pócz Pincészet új arculattal, a régióra jellemző friss, üde boraival már régóta ismert a borkedvelők körében. A több mint húsz éves múlttal rendelkező Pócz Pincészet fő célja, hogy a dél-balatoni borvidék kiemelkedő borászataként szélesebb körben tegyen szert ismertségre.

„Azért kértünk professzionális szakmai támogatást a Live PR-tól, mert támogatásra volt szükségünk a márkafejlesztés és -kommunikáció területén" - indokolta az együttműködés hátterét Pócz József, a cég vezető borásza.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a régiós borászatok egyre nagyobb mértékben veszik igénybe támogatásunkat, mert hiszünk abban, hogy a balatoni borkultúra jó úton halad a szakmai elismertség felé, és ennek a ténynek a kommunikációban is ki kell fejeződnie - vallott az új megbízásról Náray Vilmos, a Live PR ügyvezetője.

http://poczpinceszet.hu

www.livepr.hu

(Forrás: euroastra.hu)
További hírek
2016.01.22
Aktuális programok
Egynapos programok
Többnapos programok

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player