Bolti árakon települ ki a fesztiválokra az ALDI

Az ALDI évek óta elkötelezett támogatója és meghatározó szereplője a közösségi eseményeknek. Az idei évben számos sporteseményen és a magyar fesztiválszezon rendezvényein találkozhatnak a résztvevők az áruházlánc kínálatával a megszokott, alacsony bolti árakon, így a vállalat továbbra is segíti a pénztárcabarát kikapcsolódást.

Az ALDI immár hat éve debütált a Sziget Fesztiválon: az áruházlánc kifejezetten fesztiválozókra szabott pop-up boltjával települt ki Európa egyik legnagyobb zenei eseményére, amelyben élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, helyben sült pékáruval várta a résztvevőket. Az üzletben a megszokott, alacsony bolti árakon vásárolhattak be a fesztivál látogatói. A fesztiválbolthoz kapcsolódóan felállított grillteraszon az ALDI szakácsai kérésre ingyenesen készre is sütötték az üzletben vásárolt termékeket.

2017-ben már a VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon is megjelent az ALDI kínálata. A Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, a szurkolók pedig tavaly, a labdarúgó Európa-bajnokság során az Akvárium Klubnál kialakított szurkolói zónában találkozhattak az áruházlánc Foodtruckjával.

Az ALDI idén is kiveszi a részét a magyar fesztiválszezonból. A zenei események látogatói a Balaton Sound-on, a Szegedi Ifjúsági Napokon, a Sziget Fesztiválon és a VOLT Fesztiválon találkozhatnak majd az ALDI kitelepülésével.

A júniusban megrendezésre kerülő VOLT Fesztiválon, valamint az augusztusi Sziget Fesztiválon egy közel 300 négyzetméteres pop-up bolttal, a rendezvényre hangolt, több mint 250 árucikkből álló kínálattal – a friss élelmiszerek mellett a gondtalan fesztiválozáshoz szükséges non-food termékekkel – és Grill Zónával várja az áruházlánc a látogatókat.

A Balaton Soundon és a SZIN-en a Grill Zóna mellett egy ingyenes ALDI Lounge is megnyitja kapuit a pihenni vágyók számára, ahol a zenéről saját DJ gondoskodik majd.

„Nagyon örülünk, hogy végre ismét jelen lehetünk a nyári rendezvényeken, ahol a megszokott, alacsony bolti árakon kínálunk élelmiszereket, illetve pénztárcabarát étkezési lehetőséget a résztvevők számára. Bízunk abban, hogy termékeink minősége és alacsony áraink a fesztiválok látogatóit is meggyőzik arról, hogy a rendezvényeken kívül is érdemes minket választani” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Az áruházlánc a sporteseményeken továbbra is aktívan részt vesz, már az év első felében több nagyszabású sporteseményen jelen volt. Áprilisban az UltraBalatonon találkozhattak a versenyzők és a szurkolók az ALDI-val, a május végi Tour de Balaton kerékpárversenyen pedig a töltőállomásokon az ALDI kedvelt termékei várták a versenyzőket. Május utolsó hétvégéjén az ALDI az ország legnagyobb női futóünnepén, az általa immár hetedik alkalommal támogatott, Budapesten megrendezett ALDI Női Futógálán is megjelent. A sporteseményen egyénileg, családilag és váltóban is változatos távokon – 600 méteren, valamint 2,5, 5 és 10 kilométeren – várták a futni, gyalogolni, illetve az egészségükért aktívan tenni vágyókat a Népligetben.

Az ALDI-ról 

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 155 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 4800 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője 2021-es díjat. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található. 

Kapcsolódó

200 veszélyes vagy beteg fát vágnak ki Keszthelyen

Az önkormányzat a lakosság türelmét kéri. - - A VÜZ Kft. heti ütemterv szerint végzi a fakivágásokat.
Elolvasom

Tőrpengéjű sétapálcákat rendelő kereskedő ellen emeltek vádat Zalában

Az Egyesült Államokból rendelt, rejtett tőrpengéjű sétapálcákat akart forgalmazni egy keszthelyi kereskedő
Elolvasom

Balesetben meghalt egy motoros Veszprémnél

Balesetben meghalt egy motoros kedd este Veszprém és Szentkirályszabadja között - közölte a Veszprém Várme
Elolvasom