Egy robotpilóta időt spórol neked a marketingben is!

Egy robotpilóta időt spórol neked a marketingben is!

Már nem álom, hogy akkor is pénzt keress, amikor éppen nem dolgozol. A marketing automatizálása éppen ezt jelenti a vállalkozásod számára. Kis munkával beállíthatod előre az email sorozataidat a megfelelő lista szegmenseknek, belőheted az automatizmusokat, és hátradőlhetsz, a pénz így is jönni fog.

Mi ez az egész, és miért van rá szükséged?

A marketingautomatizálás időt és pénzt spórol neked, ráadásul növeli a vállalkozásod eredményeit. Az FunnelFlow funkciója elvégzi helyetted az összes olyan marketingfeladatot, amik rendszeresen ismétlődnek. A beállítási lehetőségek lehetővé teszik, hogy személyre szabott üzenetekkel érj el tömegeket.

Ez túl jól hangzik, de hogyan működik?

A szoftver segítségével könnyen átláthatod a folyamatokat, és építhetsz olyan automatizmusokat, amikkel az érdeklődőkből nagyobb arányban lesznek vásárlók. Ilyen lehet például az, ha beállítasz egy kedves emlékeztetőt az olyan ügyfeleknek, akik régóta nem léptek be a fizetős felületre. Vagy az elhagyott kosár értesítők automata kiküldése szinte azonnali eredményt tud hozni.

Az automatizmusokat teljesen személyre tudod szabni annak megfelelően, hogy a vállalkozásodnak éppen mire van szüksége, milyen területen szeretnéd, ha jobban teljesítene. Rengeteg pénz hever az érdeklődőknél, alvó ügyfeleknél, amit egy-egy levéllel akár meg is tudsz mozgatni.

Előnyök

Több időd és pénzed marad: Az ActiveCampaign sokkal kevesebbe kerül, mint amennyit egy marketingesnek kifizetnél, vagy amennyibe a marketinggel töltött saját óráid kerülnének. A rengeteg kreatív energia, amit az ismétlődő favágó munkával töltenél megmaradhat arra, amit igazán szeretsz csinálni: fejleszteni a vállalkozásod.

Könnyebben átlátod az eredményeket: A marketingautomatizálás nagy előnye, hogy pontosan fogod tudni, hogy a listádon szereplő egyes szegmensekben ki melyik linkre mikor kattintott. Előre beállíthatod, hogy mindenki az ideális időpontban kapja meg az üzeneted, mintha gondolatolvasó lennél.

Személyre szabott kommunikáció: Fontos, hogy a listád jól körülhatárolt szegmensekből álljon, ahogy az is, hogy az automatizmusaidban szereplő levelek személyre szabottak legyenek. Beállíthatod például azt, hogy ha valaki feliratkozik egy hírlevélre, akkor kapjon egy üdvözlő emailt egy nagyon jó ajánlattal. Ez már alap szinte minden online marketinget használó cégnél.

Az Active Campaign lehetőséget ad arra is, hogy ezt a folyamatot árnyald, és attól függően, hogy hová kattint – vagy nem kattint – a levélben, további üzeneteket küldhetsz neki. Teljesen automatikusan.

Ha beleteszel egy kis munkát, átgondolod a folyamatokat, akkor a marketing automatizmusokkal rengeteg előnyre tehetsz szert, és magad mögé utasíthatod a konkurenciát.

Kapcsolódó

Biztosítsd otthonod komfortját az unokáidnak is! 

A családi házat általában nemcsak magunknak építjük, hanem az utánunk következő generációk számára is, így
Elolvasom

Igaz vagy hamis? Táplálkozási tanácsok a közösségi médiában

Amint van egy kis szabadidőnk, máris a közösségi médiát pörgetjük. Az egészség és a táplálkozás felkapott t
Elolvasom

Okoseszközök iskolakezdéshez

Az új tanévre nem lehet eléggé felkészülni. Manapság azonban már nem biztos, hogy a füzetek beszerzése ele
Elolvasom