Mindezt viszont kizárólag egy jól megválasztott CRM system biztosíthatja. Egy olyan profi szoftver által, mint amilyen például a 7Blognál elérhető Pipedrive, amellyel nemcsak egyszerűen rendszerezhetők az ügyfélkapcsolatok, hanem a rugalmas testreszabási és széles körű integrációs lehetőségek is a rendelkezésünkre állnak.
Miért “kötelező” CRM rendszert használni?
A növekedés együtt jár a komplexitással is, vagyis ha több ügyfél érkezik, egyre több adatot kell kezelni, bonyolultabb folyamatok, automatizmusok kiépítése válik szükségessé.
Ezen kihívások kezeléséhez elengedhetetlen egy CRM rendszer, amely képes egy helyen összegyűjteni és rendszerezni az ügyféladatokat, emellett támogatja a mindennapi munkafolyamatokat. Egy ilyen szoftver segítségével a vállalkozás eredményesebben és hatékonyabban működhet, miközben biztosított az átláthatóság is.
Az egyik legkiválóbb CRM a megoldás
A Pipedrive több mint százezer vállalkozás bizalmát nyerte el világszerte, nem véletlenül. Ez a CRM rendszer nemcsak a kisebb cégek számára nyújt megoldást, hanem a közepes és nagyvállalatok is profitálhatnak az előnyeiből.
Az egyik legnagyobb erőssége, hogy széles körű integrációs lehetőségeket kínál, melyek révén könnyen beilleszthető a különböző vállalati ökoszisztémákba, legyen az G-Suite vagy Microsoft alapú környezet.
Egy további “vonzó” tulajdonsága, hogy saját alkalmazás-piactérrel rendelkezik, és olyan vezető CRM rendszerekkel is felveszi a versenyt, mint például a Salesforce vagy Hubspot, mindezt azonban jóval kedvezőbb anyagi ráfordítás mellett vehetjük igénybe.
A legnagyobb értékek manapság: hatékonyság és átláthatóság
A Pipedrive használata lehetővé teszi, hogy minden ügyfélkapcsolatot átláthatóan és strukturáltan kezeljünk. Ez nemcsak az ügyfelekkel történő kapcsolattartásban hoz javulást, de a lead-generálási folyamatokat is leegyszerűsíti. Lényegében egy dinamikus adatbázist nyújt, amely bármilyen forrásból érkező érdeklődőket képes kezelni és rendszerezni.
Törekedjünk az ügyfélélmény javítására!
Szerencsére egyre többen felismerik ennek jelentőségét, hiszen az elégedett ügyfélnél nagyobb az esély arra, hogy hosszú távon is elköteleződik. A Pipedrive segít abban, hogy a kommunikáció mindig gördülékeny és személyre szabott legyen, ezáltal javíthatunk a vásárlói élményen, és tovább erősíthetjük a cégünk jó hírnevét is.
Végső soron minden vállalkozás célja, hogy értéket adjon, bizalmat építsen, és hosszú távon sikeres legyen. Miközben persze legyen idő a szabadidős elfoglaltságokra, pihenésre is, az automatizmusoknak köszönhetően.