Mit érdemes tudni a Google Analytics 4-ről?

Mit érdemes tudni a Google Analytics 4-ről?

Mit érdemes tudni a Google Analytics 4-ről? A cikkben részletesen körbejárjuk a témát, igyekszünk minden fontos kérdést megválaszolni. 

A GA4 elengedhetetlen ahhoz, hogy a vállalkozás tudatosan működjön és jól teljesítsenek a kampányok. Ha a cikk elolvasása után is maradnak kérdések, mindenképpen érdemes élni a marketing kiszervezés lehetőségével.

A Google Analytics a Google egyik ingyenes szoftvere

Kezdjük a Google Analytics bemutatásával. Ez egy ingyenes elemzési szolgáltatás, amely rengeteg hasznos információt árul el a weboldallal kapcsolatban. Ennek a webanalitikai eszköznek köszönhetően lehet látni például, hogy milyen linkre kattintva érkeztek az oldalra a látogatók, mennyi időt töltöttek ott és mit csináltak. Továbbá azt is meg lehet tudni, hogy milyen platformokat és eszközöket használnak, valamint mire és mikor keresnek rá. 

Ezek csak a legfőbb információk, ezeken kívül még jó néhány kulcsfontosságú adatot lehet gyűjteni a Google Analytics segítségével. Így adatokra támaszkodva lehet meghozni lényeges döntéseket a vállalkozással kapcsolatban. Amennyiben nem kerül sor a használatára, óriási versenyhátrányba lehet kerülni. Nélküle gyakorlatilag a vállalkozások a sötétben tapogatóznak.

A GA4 a Google Analytics új verziója 

A GA4 egy adatgyűjtő és elemző felület, amely leváltotta az Universal Analytics (UA) verziót. Szuper lehetőségeket rejt magában, például:

– cross-platform méréseket

– automatikus insightokat

– esemény limitet

– ingyenes Google BigQuery összekötést

– adatvezérelt modell-összehasonlítást

– az adatok mintavétel nélküli lekérdezését

– testreszabható jelentéseket

– consent mode és automata konverziós modellezést

– prediktív és szofisztikáltabb közönségek beállítását

Hatékony kampányok támogatása

A Google Analytics 4 egy szintlépés az elődjéhez képest, átfogó felhasználói elemzésre készült. Igyekszik alkalmazkodni a dinamikusan változó felhasználói szokásokhoz. A webes adatfolyamok mellett az alkalmazások és a mobiladatok mérésére is alkalmas. Minden interakciót eseményként rögzít, átlátható és könnyen kezelhető a segítségével a begyűjtött adatok elemzése. A különféle változtatásoknak köszönhetően a segítségével hatékonyabb, jobban megtérülő stratégiákat és kampányokat lehet készíteni. 

Ha a vállalkozás még nem használja a Google Analytics 4-et, akkor érdemes késedelem nélkül elindítani. Ez a változat paradigmaváltást jelentett az elődjéhez képest, és betekintést ad a Google Analitika jövőjébe. Reméljük, hogy sikerült minden fontos kérdést megválaszolni a témával kapcsolatban, és érthetővé vált a GA4. Amennyiben segítségre van szükség az online marketinggel kapcsolatban, érdemes a Follow Marketing csapatának segítségét kérni.

Kapcsolódó

Megéri kitanulni a seo szövegírást?

Az utóbbi években egyre többen keresnek olyan készségeket, amelyeket akár otthonról, saját időbeosztás sze
Elolvasom

Kóstold végig a belvárosi brunch kincseit!

A városi nyüzsgés közepette nincs is jobb, mint egy nyugodt, ínycsiklandó brunch, ahol finom falatokkal ké
Elolvasom

Az ékszerek története

Az emberek már évezredek óta viselnek ékszereket, de ezek szerepe gyökeresen átalakult az idők során. Az e
Elolvasom