Az irodaköltöztetés lehet gördülékeny
Előbb-utóbb sok cég életében eljön az a pont, amikor a csapat kinövi megszokott bázisát. Ez egyrészt rendkívül üdvözölendő eredmény, hiszen azt jelzi, hogy a vállalat jó úton halad, másrészt egy hosszadalmas procedúrát indukálhat. Az irodaköltöztetés a profi cégek jóvoltából gyorsan és zökkenőmentesen valósítható meg, csak meg kell találnunk az ideális stábot.
A Visszuk.hu szakemberei több tízezer négyzetméternyi irodahelyiséget költöztettek már át az évek során, és az ügyfelek mindig elégedetten számoltak be az együttműködésről. A sikerük egyik titka az az elhivatottság, amelyet a szakma iránt tanúsítanak, valamint a precíz, pontos és alapos munkavégzés, amely minden megbízásról elmondható.
Mindezek fényében kétségtelen, hogy olyan ütemtervvel rukkolnak elő, amely teljes mértékben megfelel az igényeinknek, és gyors eredményeket garantál. Ez azért is szükséges, mert rendszerint nem engedhetjük meg, hogy napokra megálljon az élet az irodában. Ezenfelül azt sem tehetjük meg, hogy sokáig dobozokból gazdálkodjunk. Valamint a partnereink előtt sem tűnünk fel jó színben, ha a megbeszélés alkalmával egy csomagokkal zsúfolt helyiségben fogadjuk őket.
A helyszíni szemle rengeteget segít
Az ajánlatkérés alapvetően a költöztető cégek weboldalán történik. Ilyenkor egy űrlapot kell kitöltenünk, amelyben összefoglalhatjuk a kéréseinket, leírhatjuk a projekt legfőbb jellemzőit. Míg lakossági költöztetések esetén ez viszonylag egyszerű, addig az irodák tekintetében kicsit más a helyzet.
Ugyanis nehéz pontosan meghatározni a terület paramétereit, ezáltal pedig a várható munka intenzitását. Ez abból fakad, hogy néhányan nem definiálják teljesen világosan a körülményeket. Gyakran előfordul, hogy az ügyfél olvasatában abszolút más méretet jelent a “nagy” iroda, mint a szakemberek szempontjából.
A folyamat elején hatalmas segítség az ingyenes helyszíni felmérés lehetősége, mely révén a cég munkatársai tiszta képet kaphatnak arról, hogy mi vár rájuk a költöztetés napján. A saját méréseik és megfigyeléseik fényében sokkal könnyebben hozhatják létre az árajánlatot.
Ezeket tartsd észben
A költöztető csapat azon lesz, hogy gyorsan a procedúra végére érjünk. Azonban akad egy-két dolog, amellyel mi magunk is hozzájárulhatunk a hatékonysághoz. Célszerű tematikusan dobozolni az eszközöket és dokumentumokat, illetve az a legjobb, ha fel is címkézzük a csomagokat. Ezáltal tempósabban tudunk majd kipakolni.
Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy értesítenünk kell az üzleti partnereinket a levelezési címünk változásáról, mivel így érhetnek célba a nekünk szóló küldemények. Bármilyen kérdésünk akad, ne habozzunk megbeszélni a szakemberekkel, akik praktikus tanácsokkal láthatnak el minket!