A modern vállalkozót egy nagyon fontos ismérv különbözteti meg a régmúlt idők vállalkozóitól: képes és mer tanácsot kérni, és ami még fontosabb, tudja is pontosan, honnan számíthat hathatós segítségre.
A Klikkmarketing szakértői is erről a jelenségről számoltak be nekünk: egyre több vállalkozó veszi igénybe a szolgáltatásaikat, még akkor is, ha van saját emberük vagy egy ügynökség viszi a marketingtevékenységet.
A globális áttekintéstől…
Ha azt érzed, hogy már az első lépéseid is bizonytalanok, akkor érdemes igénybe venni a honlapauditot vagy akár az online marketing analízist is, hiszen ezek egyrészt megmutatják, hogy hol vannak az erősítendő pontok, másrészt stabil alapok nélkül hirdethetsz bárhol, olyan lesz, mintha két kézzel szórnád ki a pénzt az ablakon.
Nézd át szakemberrel, hogy jól van-e összerakva a honlapod, és hogy mindent megteszel-e, amire az online marketing lehetőséget ad.
Egy percig ne kételkedj magadban, attól, hogy te nem kened-vágod a SEO, a PPC és egyéb szavak mögöttes tartalmát és mikéntjét, még remek szakember vagy – a saját területeden. Legfőbb ideje, hogy ott brillírozz, a másik szakterületet meg hagyd azokra, akik ebben jártasabbak. Ez a te érdeked is, hiszen bizonyára nehezen viseled a kudarcélményeket, és szívesebben foglalkoznál azzal a területtel, amiért a vállalkozásod útjára bocsátottad.
Az apró részletekig!
Persze lehet, hogy nagyon penge vagy, és a honlapod sem lehetne klasszabb, sőt tudod, hogy melyik platformon mit szeretnél megvalósítani. Ebben az esetben jóval előrébb jársz, mint a vállalkozók nagy része.
Ám ha szinte az összes vállalkozót szeretnéd testhosszal megelőzni, akkor ráerősíthetsz olyan speciális területekre, mint a Facebook hirdetések, a Google Ads, de kérhetsz segítséget PPC audit formájában, vagy hívhatsz olyan embert, aki megfelelően beállítja a Google Analyticset.
Sőt, a Klikkmarketing szakértői eseti konzultációt is kínálnak, így ha bárhol elakadsz, találsz nálunk segítséget, sőt, ha tetszik, amit látsz, tovább segíthetnek neked abban, hogyan javítsd a céged marketingjét!
Minden elem fontos része az egésznek!
Ha azt hiszed, hogy a fent felsoroltak közül valamelyik könnyedén kihagyható, az körülbelül olyan, mintha választanod kellene, melyik végtagod nélkül tudsz minél teljesebb életet élni.
Látszólag nem olyan nagy kunszt eligazodni a sorok között, de ha elfogadod a szakértők tanácsait, akkor nem csak, hogy tudni fogod, hogy melyik oszlop mit jelent, de még az abból következő szükséges lépéseket is be tudod tervezni, ami elvezet a jobb eredményekhez, nagyobb árbevételhez!