Irodaköltöztetés egyszerűen és hatékonyan

Irodaköltöztetés egyszerűen és hatékonyan

Ha szeretnénk az irodát új helyre költöztetni, az jellemzően mindig sok teendővel jár, és valahogyan mindenki ódzkodik a megmozdulástól. Nem csoda, hiszen annyi mindent szükséges összepakolnunk, rendezetten és összeszedetten, amire igen nehéz rávenni magunkat és sokszor az alkalmazottainkat is.

Éppen ezért ebben a cikkben most adunk néhány tippet, hogyan érdemes nekiállni egy iroda átköltöztetésének, hogy a lehető legkevesebb macera legyen a dologgal, és mindenki elégedett legyen a költözést követően.

Bízzunk meg céget a költöztetéssel

A legfontosabb dolog, hogy ne akarjunk mindent egyesével mi magunk átcipelni egyik helyről a másikra. Bízzuk meg például a Budateher – Budapest lakás- és irodaköltöztetője céget az irodaköltöztetés folyamatával.

Így nem kell egy vagy két plusz nap arra, hogy a teherautóra fel-, és lepakoljunk, ráadásul nem kell amiatt sem idegeskednünk, hogy biztosan minden holmit sérülés nélkül át tudunk-e szállítani. A fent említett költöztető cég például teljes informatikai költöztetést is vállal, ami azért jó hír, mert így nem kell bajlódnunk a számítógépek szét-, és összeszerelésével, ami jellemzően nem egyszerű feladat, főleg, ha több alkalmazottunk is dolgozik az irodában.

Szabadítsunk fel egy napot az összepakolásra

Ne akarjunk mindent a munkavégzéssel egyidőben csinálni. Válasszunk ki egy napot a költözésre, és azon a napon függesszük fel a munkát. Ne kérjük az alkalmazottainkat arra sem, hogy a szabadidejükben pakoljanak, mert az kihatással lesz a hangulatukra, és csapatépítő foglalkozásként se próbáljuk feltüntetni a pakolással és rendezkedéssel járó költözést.

Ezen a napon a fő feladat az legyen, hogy minden irodai dolgozó jól átlátható módon, rendszerezve pakolja össze a saját íróasztalának tartalmát megfelelő méretű dobozokba. Használjunk lehetőség szerint egyenlő méretű dobozokat, és címkézzük fel azokat, hogy pontosan tudjuk a tartalmát és azt, hogy kinek az íróasztalához tartozik. Az egyforma méret megkönnyíti a dobozok egymásra pakolását, a címkék pedig segítenek majd az új irodában, hogy mindennek hamar megtaláljuk a helyét.

Végeztessünk előzőleg egy nagytakarítást

Mielőtt átköltöztetnénk a teljes berendezést az új irodába, kérjünk oda egy nagytakarítást. Így a takarításnál nem kell az asztalokat oldalra mozgatni, mindenhol alaposan fel tudja tisztítani a padlót a takarítószemélyzet. Ez különösen hasznos akkor, ha előzőleg a helyiséget már használták irodának, és az akkori tulajdonos nem kifogástalan állapotban hagyta ott az épületet.

Egy tipp a költöztetéshez

Ha nem akarunk a cipekedéssel foglalkozni és szeretjük az előre leszervezett módon történő munkavégzést, béreljük fel például a Budateher – Budapest lakás- és irodaköltöztetője céget. Az oldalukon néhány kattintással tudunk árajánlatot kérni, és pillanatok alatt láthatjuk, mivel kalkulálhatunk.

A törékeny tárgyak költöztetését is rájuk bízhatjuk, de akár speciális műszaki berendezéseket is gond nélkül képesek fuvarozni, és kérésre az összeszerelésükben is segédkeznek.


Kapcsolódó

Miért szükséges a modern szellőzés otthonában?

Gondolt már arra, hogy a lakása levegőminősége mennyire befolyásolhatja a közérzetét és egészségét? Az, am
Elolvasom

Hogyan kerülheted el a gyakori hibákat a német motivációs levél írásakor?

Eszedbe jutott már, hogy a motivációs leveled lehet az első benyomás, amit egy leendő munkaadó szerez róla
Elolvasom

Rozmaring olaj hajra: a természetes hajápolás titka

Az utóbbi években a növényi olajok és kivonatok egyre népszerűbbé váltak a hajápolás világában, és ebben a
Elolvasom