Ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk majd kiemelten a bejegyzés keretei között. Remélhetőleg rá tudunk világítani ebben a formában az adatbiztonság fontosságára is.
Amiért az adatbiztonság kérdésével mindenképp foglalkozni kell
Be kell azt látni, hogy a tudatos adatkezelés esszenciális kérdés annak érdekében, hogy a vállalkozásunk szempontjából kiemelten értékes adatok ne kerülhessenek illetéktelen kezekbe. Elég csak megnézni néhány erre vonatkozó horrortörténetet.
Ha lehet, minden szinten gondoskodni érdemes az adatok biztonságáról. Többek között ebben jelenthet hozzáadott értéket a MiniCRM, egy crm szoftver tudatos hasznosítása. Ugyanis ebben a formátumban nyugodtak lehetünk az adataink biztonságát illetően.
Annál is inkább, mivel a korszerű CRM rendszerek esetében alapvető előnynek számít az adatok biztonságára vonatkozó mindennemű fejlesztés. A konkrétumok kedvéért mindjárt meg is nézzük ezeket.
Miként segítheti a CRM használata az adatbiztonságra való törekvéseket?
A példa kedvéért vegyük azt végig, hogy a fentebb már említett MiniCRM kapcsán mi minden gondoskodik az adatok biztonságáról. Eleve lényeges szempont, hogy a szoftver kapcsán folyamatos szinkronizáció zajlik egy németországi tükörszerverre.
Ennek folyományaként a tárolt adatok naponta mentésre kerülnek. Méghozzá a Németországban és az Írországban lévő korszerű szerverekre. Azzal együtt, hogy a nap 24 órájában biztosítottak a legfrissebb és leginkább naprakész tűzfalmegoldások.
Sőt, még erre is sikerült rátenni egy plusz lapáttal. Ugyanis az adatok biztonsága mellett a környezettudatosságot is sikerül szem előtt tartani. Ennek szellemében a szerverpark működtetéséhez 100%-ban zöld energia hasznosítása történik.
A adatbiztonságot segítő egyéb megoldások
Jogos elvárásnak számíthat a választott CRM rendszer használatát tekintve, hogy a felületre kizárólag azok tudjanak belépni, akiknek ehhez hozzáférés lett biztosítva. Mindezen felül különböző szintű jogosultságok is beállíthatók.
Ennek köszönhetően munkatársakra lebontva szabályozható, hogy ki milyen szintű adatokhoz férhet hozzá, ami azért lehet előnyös, mert így több rétegben lehet azt kontrollálni, hogy a munkatársak miként módosíthatják a rendszerben szereplő információkat.
Egy fejlett CRM rendszer kapcsán a felsoroltakon túl az is jogos elvárásnak számíthat, hogy a rögzített adatokat se lemásolni, se pedig kitörölni ne lehessen. Ezekkel a korszerű megoldásokkal kedvező esélye lehet annak, hogy maradéktalanul teljesülni tudnak az adatok biztonságára vonatkozó elvárások.