Öt plusz egy aranyszabály a gondtalan költöztetéshez

Öt plusz egy aranyszabály a gondtalan költöztetéshez

A költöztetés egy olyan folyamat, amelynek vannak szabályai. Aki ezeket megpróbálja áthágni, annak bizony nehezebb dolga lesz. Épp ezért hoztunk most el öt plusz egy fontos dolgot, amit érdemes betartani, hogy gördülékenyebben menjen az egész folyamat. Nézzük is meg, hogy melyek ezek!

1. Egy fővárosi költöztetés sok buktatót rejteget

Ahhoz, hogy egy költöztetés Budapest belső kerületeiben gondtalan legyen, érdemes profi segítséget kérnünk. Megpróbálhatjuk mi magunk elszállítani a holminkat, de egy utánfutós, gumipókos, fájó derekas kör után garantáltan elmegy a kedvünk az egésztől!

Jobb ezt olyan profikra bízni, mint a Servitius és Partnerei költöztetés csapata, akiknek sok éves rutinjuk van, minden lehetséges szituációval találkoztak már. Nem csak szakértő, de fix munkatársakkal is dolgoznak, így a kellő rutin adott. Egy ilyen megbízható partner aranyat ér!

2. Időben kezdjünk bele!

Ha megvan a költöztető, kezdjük el a tervezést! Ne hagyjuk az összepakolást az utolsó pillanatra, mert abból baj lesz! Idegesek leszünk, és a szállítás napjára már teljesen kimerülünk. Akár négy-hat héttel előre is ütemezzük be magunknak a csomagolást, így naponta egy-két óra is elég, és sokkal kényelmesebben fogunk tudni végezni.

3. Ne vigyünk magunkkal felesleges holmikat!

Egy költözés tökéletes időpont arra, hogy megszabaduljunk a felesleges holmiktól! Bármilyen eszközről, ruháról vagy egyébről legyen szó, érdemes egy szelektálást végezni.

Csak azt vigyük magunkkal, amire valóban szükségünk lesz! Ami nem kell, azt adjuk el (akár garázsvásárt is tarthatunk), vagy ajándékozzuk el családon belül vagy rászorulóknak!

4. Készítsünk listát és fényképeket!

Amikor már megvan, hogy mit fogunk átvinni az új otthonunkba, akkor készítsünk leltárt. Írjuk le egy papírra, hogy mely helyiségekben mik vannak, és akár azt is mellé írhatjuk, hogy mekkora piaci értékkel rendelkeznek, valamint készítsünk (főleg a drágább tárgyainkról) fényképeket! Ezzel a későbbiekben könnyebben tudjuk bizonyítani, hogy milyen állapotban voltak a vagyontárgyaink, ha esetleg erre lesz szükség.

5. Erre kell figyelni a csomagolás során!

Minden érzékeny, sérülékeny, drága tárgyat gondosan csomagoljunk be! Használjunk ehhez újságpapírt, buborékfóliát, rongyokat, lepedőt. Bármelyik jó, a lényeg az, hogy jól védve legyenek a törékeny dolgaink.

A bútorok sarkait érdemes kartonpapírral beragasztani, mert azok nagyon sérülékeny pontok. Minden mozgó részt ragasszunk le, ne mozogjon se az ajtó, se a fiók útközben, mert az veszélyes.

Az elektronikai eszközöket érdemes előre leporolni, mielőtt eltennénk őket. Így az új otthonunkba már tisztán érkezhetnek majd meg.

+1 Haladjunk a nehezebbtől a könnyebb felé!

Azokkal a helyiségekkel érdemes kezdeni, amelyekben várhatóan a legtöbb időt fogjuk tölteni. Ilyen lehet a garázs, a padlás vagy a tárolók. Ha így haladunk, akkor nagyobb eséllyel fogunk időben végezni, mintha ezeket hagynánk a végére.

Érdemes megfontolni ezeket a tippeket, ugyanis ha alkalmazzuk őket, sokkal könnyebbé válik a költözésünk!

Kapcsolódó

Hogyan kell beállítani a kardántengelyt?

A kardán a legfontosabb alkatrészek közé tartozik minden egyes jármű esetében. A meghajtási rendszer egyik
Elolvasom

Hogy néz ki egy jó szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítás? 

Egy jó szolgáltatásfinanszírozó egészségbiztosítás épp azt tudja nyújtani számunkra, amire szükségünk van,
Elolvasom

A megfelelő karos szórófej alkalmazása a termékek szempontjából is lényeges

A folyékony tisztítószereket sok esetben úgy használjuk, hogy a törlőrongyra vagy a szivacsra öntjük, majd
Elolvasom