Visszatérő vásárló – ismétlődő bevételek
Hogy miként “csinálj” az egyszeri webshopos vásárlókból visszatérő vásárlókat? A Webáruház készítés áraknál a webshop készítés során erre is kiemelt figyelmet fordítanak. Az egyszeri vásárlók többsége az ünnepi időszakban látogat el a webáruházakhoz, lévén, hogy ilyenkor lényegesen megemelkedik a vásárlási kedv, többszörösére nő a megrendelt termékek, ajándékok száma.
A vásárlók egy része lehet, hogy soha többé nem rendel, de nagyon sokan vannak, akik – jó tapasztalatokat szerezve vissza-visszatérnek a megkedvelt webáruházba. Ha te is azt szeretnéd, hogy webáruházad minél magasabb profitot termeljen, akkor minél több ügyfelet kell megtartanod ezekből a vásárlókból. Nézzük, hogyan tudod mindezt elérni.
A hírlevélküldés jól jöhet
Az e-mail marketing és a hírlevelek jelentősége vitathatatlan. Optimális esetben a vásárló azonnal feliratkozik a hírleveledre, és ezt követően az e-mailek segítségével könnyen rá tudod venni a további vásárlásra.
A vásárlók túlnyomó többsége viszont nem fog csak úgy feliratkozni a hírlevélre, így alternatív megoldásokhoz kell folyamodnod.
Módszerek a vásárló megnyerésére
Legyen tökéletes a szállítás, kiváló a vásárlási élmény
Ahhoz, hogy felépüljön a bizalom a vásárlási/szállítási folyamatnak mindenképpen tökéletesnek kell lennie. A visszaigazoló e-mailt ki kell küldeni akkor is, ha nem tudsz tartalmakat ajánlani benne. Jó megoldás a vásárlás megköszönése, fontos információk megosztása a csomag későbbi nyomon követéséhez, illetve az ügyfélszolgálat eléréséhez.
Fontos, hogy a szállítás legyen gyors és problémamentes, valamint a termékek épségben érkezzenek meg a megadott címre. Lényeges a termékek esztétikus és biztonságos csomagolása, hogy még maga a kicsomagolás is élmény legyen.
Szerezz te is minél több visszatérő vásárlót!