Éppen ezért ebben a cikkben most adunk néhány tippet, hogyan érdemes nekiállni egy iroda átköltöztetésének, hogy a lehető legkevesebb macera legyen a dologgal, és mindenki elégedett legyen a költözést követően.
Bízzunk meg céget a költöztetéssel
A legfontosabb dolog, hogy ne akarjunk mindent egyesével mi magunk átcipelni egyik helyről a másikra. Bízzuk meg például a Budateher – Budapest lakás- és irodaköltöztetője céget az irodaköltöztetés folyamatával.
Így nem kell egy vagy két plusz nap arra, hogy a teherautóra fel-, és lepakoljunk, ráadásul nem kell amiatt sem idegeskednünk, hogy biztosan minden holmit sérülés nélkül át tudunk-e szállítani. A fent említett költöztető cég például teljes informatikai költöztetést is vállal, ami azért jó hír, mert így nem kell bajlódnunk a számítógépek szét-, és összeszerelésével, ami jellemzően nem egyszerű feladat, főleg, ha több alkalmazottunk is dolgozik az irodában.
Szabadítsunk fel egy napot az összepakolásra
Ne akarjunk mindent a munkavégzéssel egyidőben csinálni. Válasszunk ki egy napot a költözésre, és azon a napon függesszük fel a munkát. Ne kérjük az alkalmazottainkat arra sem, hogy a szabadidejükben pakoljanak, mert az kihatással lesz a hangulatukra, és csapatépítő foglalkozásként se próbáljuk feltüntetni a pakolással és rendezkedéssel járó költözést.
Ezen a napon a fő feladat az legyen, hogy minden irodai dolgozó jól átlátható módon, rendszerezve pakolja össze a saját íróasztalának tartalmát megfelelő méretű dobozokba. Használjunk lehetőség szerint egyenlő méretű dobozokat, és címkézzük fel azokat, hogy pontosan tudjuk a tartalmát és azt, hogy kinek az íróasztalához tartozik. Az egyforma méret megkönnyíti a dobozok egymásra pakolását, a címkék pedig segítenek majd az új irodában, hogy mindennek hamar megtaláljuk a helyét.
Végeztessünk előzőleg egy nagytakarítást
Mielőtt átköltöztetnénk a teljes berendezést az új irodába, kérjünk oda egy nagytakarítást. Így a takarításnál nem kell az asztalokat oldalra mozgatni, mindenhol alaposan fel tudja tisztítani a padlót a takarítószemélyzet. Ez különösen hasznos akkor, ha előzőleg a helyiséget már használták irodának, és az akkori tulajdonos nem kifogástalan állapotban hagyta ott az épületet.
Egy tipp a költöztetéshez
Ha nem akarunk a cipekedéssel foglalkozni és szeretjük az előre leszervezett módon történő munkavégzést, béreljük fel például a Budateher – Budapest lakás- és irodaköltöztetője céget. Az oldalukon néhány kattintással tudunk árajánlatot kérni, és pillanatok alatt láthatjuk, mivel kalkulálhatunk.
A törékeny tárgyak költöztetését is rájuk bízhatjuk, de akár speciális műszaki berendezéseket is gond nélkül képesek fuvarozni, és kérésre az összeszerelésükben is segédkeznek.