Irodaköltöztetés egyszerűen és hatékonyan

Irodaköltöztetés egyszerűen és hatékonyan

Ha szeretnénk az irodát új helyre költöztetni, az jellemzően mindig sok teendővel jár, és valahogyan mindenki ódzkodik a megmozdulástól. Nem csoda, hiszen annyi mindent szükséges összepakolnunk, rendezetten és összeszedetten, amire igen nehéz rávenni magunkat és sokszor az alkalmazottainkat is.

Éppen ezért ebben a cikkben most adunk néhány tippet, hogyan érdemes nekiállni egy iroda átköltöztetésének, hogy a lehető legkevesebb macera legyen a dologgal, és mindenki elégedett legyen a költözést követően.

Bízzunk meg céget a költöztetéssel

A legfontosabb dolog, hogy ne akarjunk mindent egyesével mi magunk átcipelni egyik helyről a másikra. Bízzuk meg például a Budateher – Budapest lakás- és irodaköltöztetője céget az irodaköltöztetés folyamatával.

Így nem kell egy vagy két plusz nap arra, hogy a teherautóra fel-, és lepakoljunk, ráadásul nem kell amiatt sem idegeskednünk, hogy biztosan minden holmit sérülés nélkül át tudunk-e szállítani. A fent említett költöztető cég például teljes informatikai költöztetést is vállal, ami azért jó hír, mert így nem kell bajlódnunk a számítógépek szét-, és összeszerelésével, ami jellemzően nem egyszerű feladat, főleg, ha több alkalmazottunk is dolgozik az irodában.

Szabadítsunk fel egy napot az összepakolásra

Ne akarjunk mindent a munkavégzéssel egyidőben csinálni. Válasszunk ki egy napot a költözésre, és azon a napon függesszük fel a munkát. Ne kérjük az alkalmazottainkat arra sem, hogy a szabadidejükben pakoljanak, mert az kihatással lesz a hangulatukra, és csapatépítő foglalkozásként se próbáljuk feltüntetni a pakolással és rendezkedéssel járó költözést.

Ezen a napon a fő feladat az legyen, hogy minden irodai dolgozó jól átlátható módon, rendszerezve pakolja össze a saját íróasztalának tartalmát megfelelő méretű dobozokba. Használjunk lehetőség szerint egyenlő méretű dobozokat, és címkézzük fel azokat, hogy pontosan tudjuk a tartalmát és azt, hogy kinek az íróasztalához tartozik. Az egyforma méret megkönnyíti a dobozok egymásra pakolását, a címkék pedig segítenek majd az új irodában, hogy mindennek hamar megtaláljuk a helyét.

Végeztessünk előzőleg egy nagytakarítást

Mielőtt átköltöztetnénk a teljes berendezést az új irodába, kérjünk oda egy nagytakarítást. Így a takarításnál nem kell az asztalokat oldalra mozgatni, mindenhol alaposan fel tudja tisztítani a padlót a takarítószemélyzet. Ez különösen hasznos akkor, ha előzőleg a helyiséget már használták irodának, és az akkori tulajdonos nem kifogástalan állapotban hagyta ott az épületet.

Egy tipp a költöztetéshez

Ha nem akarunk a cipekedéssel foglalkozni és szeretjük az előre leszervezett módon történő munkavégzést, béreljük fel például a Budateher – Budapest lakás- és irodaköltöztetője céget. Az oldalukon néhány kattintással tudunk árajánlatot kérni, és pillanatok alatt láthatjuk, mivel kalkulálhatunk.

A törékeny tárgyak költöztetését is rájuk bízhatjuk, de akár speciális műszaki berendezéseket is gond nélkül képesek fuvarozni, és kérésre az összeszerelésükben is segédkeznek.


Kapcsolódó

Maximális biztonságban a nyaraláson

Ha most tervezzük a nyaralásunkat, vagy már leszerveztük, de még biztosítást nem kötöttünk, akkor semmikép
Elolvasom

Nyaralóból szálláshely? Meglepően jó ötlet

Sokan álmodnak egy saját kis nyaralóról – legyen az egy erdei faház, egy hegyek közé rejtett kuckó vagy e
Elolvasom

Fronthatások nyomában – így hatnak ránk az időjárási frontok

A hőmérséklet egyik percről a másikra zuhanhat, fejfájás és fáradtság gyötörhet – miközben az időjárás-je
Elolvasom