Ahhoz, hogy a hozzád és vállalkozásodhoz illő keresőmarketing tanácsadót válaszd, feltétlenül fontos, hogy az első találkozó, konzultáció alkalmával minden lényeges témára kitérjetek. Ide nemcsak az árlista tartozik, hanem a pontosabb stratégiák, a tapasztalat, a már meglévő weboldalad felépítése, és a céged eddigi marketing és SEO próbálkozásai.
Boóc Péter keresőmarketing tanácsadó szerint ezt is fontos megbeszélni a tanácsadás során.
Ha már eljutottál ehhez a cikkhez, valószínűleg neked is, de álljon itt részletesen: keresőmarketing tanácsadóra általában azoknak van szüksége, akik szeretnék növelni online jelenlétüket, hangsúlyosabbá tenni láthatóságukat, növelni weboldaluk forgalmát és a keresőmotorokon keresztüli konverziókat maximalizálni.
A tanácsadó pedig olyan szakértelemmel rendelkezik, aki ebben segíteni tud, méghozzá úgy, hogy időt és pénzt takarít meg számunkra, hiszen nem saját magunknak kell kikísérletezni a megfelelő eszközöket. Keresőmarketing kampányokat vezényel le, segít előnyhöz jutni a versenytársakkal szemben, láthatóbbá válni a digitális térben, szövegeket ír, kulcsszóelemzést végez és még sorolhatnánk. Ezért aztán érdemes felkérni egy szakembert erre a feladatra és kérni egy meetinget. Itt nemcsak ő fog kérdezni a projekttel, feladatokkal, lehetséges közös munkával kapcsolatban, hanem nekünk is tudnunk kell, hogy mit várunk tőle.
A beszélgetés során szeretnénk felmérni az illető szakértelmét, tapasztalatát, hogy illik-e hozzánk és ahhoz a munkához, amire fel szeretnénk kérni. Így hát ezeket tartsuk szem előtt, amikor az első találkozások egyikére kerül sor.
Ezek mellett érdemes arról is beszélgetni, hogy milyen egyéb területen nyújthat segítséget a vállalkozásnak, hiszen van olyan keresőmarketing szakértő, aki kommunikációs és PR feladatokat is végez. Ha így van, szerencsés együttállás!