Az Euronews kreatív ügynöksége által készített, 60 másodperces spot a Covid-19 utáni újrakezdésről szól, érzelmekre ható szövege és képkockái arra mutatnak rá, mi az, ami eddig hiányzott, mit fedeztünk fel magunkban a vírus ideje alatt, továbbá, hogy mennyire sokszínű a kontinensünk, amelyet most újra felfedezhetünk. Népszerűsíti a fenntartható utazást, és Európa, az európaiak összetartozását hangsúlyozza – tájékoztat honlapján a Magyar Turisztikai Ügynökség.
A kampány célja az emberek kíváncsiságának és utazás iránti vágyának felkeltése. Arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a különleges kontinens milyen egyedülálló szépségekkel rendelkezik, páratlan tájak, kultúrák, közösségek, örökség és történelem együttélésével.
Az imázsfilmben több hazai helyszín mellett a Tihanyi Bencés Apátság is megjelenik.