Keszthelyi étterem kezdeményezése segíti a vendéglátósokat

Keszthelyi étterem kezdeményezése segíti a vendéglátósokat

Senkinek nem könnyű ezekben az időkben, de az előadók mellett talán a vendéglátósoknak a legnehezebb túlélni az elmúlt lassan egy év viszontagságait. Mindenki keresi a kiutat és készíti a B terveket, de az újranyitás dátumának bizonytalansága nem segíti a tervezhetőséget. Így talált ki a keszthelyi Füstölgő Marha burgerező és étterem tulajdonosa, Németh Zoltán a szektor és helyi szolgáltatók összefogásával egy különleges kezdeményezést, amelyet fogyasztó vendégként és vállalkozásként is tudtok most támogatni.

Balaton.hu: Mikor nyitotta meg kapuit a Füstölgő Marha és milyen igények hívták életre az éttermet?
Németh Zoltán: A Füstölgő Marha 2019 májusában nyílt meg Keszthelyen. Előtte Pécsett volt 2 sushi éttermem. Szerettem volna valami újat, valami egyedit nyújtani. Mindig is vonzott a Balaton így nem volt nehéz a döntés, hogy ide jövünk. 
Az étterem fő iránya a fúziós konyha és az, hogy minden ételünk frissen készül. Elsősorban különleges ízvilágú burgereket készítünk, de az étlapunkon a thai ételektől és a japán levesektől a sushi-ig választhat a vendég. Illetve minden ételünk glutén mentesen is kérhető. 

B.: Hogyan sikerült átvészelnetek a vírus első hullámát és hogyan élitek meg ehhez képest most a másodikat?
N.Z.: Az első hullám is nehéz volt, hiszen még egy éve sem volt, hogy nyitva vagyunk.  Szerencsére a nyár bőven felülmúlta a várakozásainkat. A vendégeink nagyon szeretnek minket, Nyíregyházától egészen Budapest vagy Szeged térségéről is jönnek hozzánk. 
Tervben volt Budapesten és Szegeden egy-egy új Füstölgő Marha nyitása is. Sajnos a második hullám keresztülhúzta minden számításunkat. 

B.: Honnan jött a kezdeményezés ötlete? Mesélnél kicsit róla!
N.Z.: A kiszállítás és az elvitel néha csak az előző évi bevételünk 10%-át teszi ki. Ezért is jött az ötlet, hogy valamit ki kellene találni, amivel a vendéglátós szektort is tudnák segíteni az emberek. Így jött a “Fogadj örökbe egy éttermet” kampány. 
Ami azt foglalja magában, hogy egy-egy más szektorban dolgozó, akár egy fodrász vagy egy masszőr, aki kedvel egy vagy több éttermet, segítséget ajánl fel olyan formában,  hogyha valaki egy bizonyos összegben rendel ételt akkor cserébe ő a saját szolgáltatásából ajánl fel kedvezményt. 
Szerencsére rengetegen jelentkeztek és szépen megy a kuponakció. Éttermek is jelezték a részvételt és reméljük más városok is el fogják kezdeni ezt a kezdeményezést. 

B.: Mire számítasz a nyitást és az idei szezont illetően?
N.Z.: Mit hoz a jövő? Reméljük lesznek enyhítések és legalább majd a kerthelyiséget meg tudjuk nyitni. Szerintem ha így történik, nagyon jó forgalomra számíthat mindenki, hisz a vendégek is szeretnének beülni egy jó ételre. 


Csatlakozzatok Ti is a szuper kezdeményezéshez szolgáltatásotokkal és éttermetekkel, vagy támogassátok Foglalási kártya vásárlásával kedvenc helyeiteket!

Kapcsolódó

A magyarok harmada reménykedik a vakációban

A kijárási korlátozások fokozatos enyhítésével és az átoltottság mértékének növekedésével a lakosság egyre
Elolvasom

Beforrnak a Kis-Balaton sebei

Komoly kár keletkezett a Kis-Balaton hüllőállományában a nádastűz során két hete - olvasható a tvkeszthely.
Elolvasom

Program indult a felelős állattartás jegyében

Egy új pályázat keretein belül 500 millió forintos összeggel támogatja az állam a falusi önkormányzatokat a
Elolvasom