Láb- vagy hátfájástól szenved? Próbája ki masszázs tippjeinket!

Láb- vagy hátfájástól szenved? Próbája ki masszázs tippjeinket!

Akinek valaha is fájtak az izmai, az tudja, hogy mennyire kellemetlen fájdalomról van szó. Nem csak az elernyedt, mozgásszegény izmunk fájhat. Gyakran izomláz, vagy épp egy kisebb baleset a felelős ezért . Akármelyik is legyen a probléma, a masszázs mindegyiknek jól jöhet.

A masszázs nem csak feltölt, hanem remek segítője az életmódváltásnak is.

A mai ülő életmódunk egyáltalán nem tesz jót az izmoknak. A hát és a derék nem megfelelő tartása, a folyamatos egy helyre figyelés olyan tartás problémákat okoz, amelyek igen komoly fájdalmakban jelentkezhetnek. Isiász, izomcsomók, elernyedt, fájó inak jelzik a stresszes, mozgásszegény életmódunkat. Érdemes változtatni rajta, és jó masszőr segítségével végleg megszabadulni a fájdalmaktól. A profi szakember valószínű nem csak speciális masszázsolaj által fog segíteni az izmok feloldásában, de egy köpölykészlet segítségével a pangó izmokba is újra visszahozza az életet. Márpedig ez rendkívül fontos, ugyanis az izomcsomók és az elfeküdt mély izmok, ínszalagok és ízületek szinte vér szegénnyé válnak ilyenkor, és a köpölykészlet hatékonyan megindítja a vérkeringést . Ez segít a méregtelenítésben, és az izmok letapadásának kezelését is nagyon hatékonyan támogatja.

Fontos a rendszeresség

Ahhoz, hogy teljes mértékben megszabaduljunk végleg a különféle, helytelen életmód által kialakult hát- és derékfájdalmaktól, nem elég egyszer felkeresni a jó masszőrt. Mindenképp rendszeresen kell hozzá járni és a javaslatát betartva pont akkor, ahogy ő javasolja. A rendszeresség ugyanis a problémák esetében nagyon fontos. Igaz, hogy már az első kezelés rendkívül hatásos lehet, de ha megmaradt a stresszes és nem megfelelő életvitelünk, akkor kétségtelen, hogy pár nap múlva ugyanúgy visszaáll az egyáltalán nem ideális állapot a hát területén. Ráadásul a mélyizmokat megdolgozni csak a nagyobb izmok folyamatos feloldásával lehet. Az első alkalom okozhat némi fájdalmat akkor, ha már évek óta nem nyúlt senki a hátunkhoz, később azonban a masszőr sokkal mélyebben is képes lesz masszírozni minket, egyszerűen azért, mert már nem fog fájni. Ne hanyagoljuk el tehát a rendszerességet. Legalább 3-4 hónap kell ahhoz, hogy tartós eredményeket érjünk el, például egy komolyabb derékprobléma esetén. Ha nincs időnk, akkor is oldjuk meg , a masszőr ajánlhat olyan masszázstípust, amihez elég egy masszázs szék és nem kell levetkőzni. Ha tud ilyet, akkor inkább ezt válasszuk, mint azt, hogy nem megyünk el.

A kezelések mellett érdemes megfontolni a teljes életmódváltást

Ha a rossz szokások, a helytelen tartás, és a stressz megmaradt, akkor a masszőr csak szinten tartást tud végezni. Ez kétségtelen, hogy klasszisokkal jobb, mint ha nem tennénk semmit a testünkért, viszont ami még jobb, ha teljesen életmódot váltunk hozzá. Megszűnni száz százalékosan ugyanis csak akkor fog, ha mérsékeljük a hát- vagy derék problémákat okozó tényezőket, de főleg, ha megszüntetjük ezeket. A rendszeres sportolás elkezdése és a stressz mérséklése, valamint az egészséges táplálkozás a legjobb erre. A sportolást pedig úgy kezdjük el, hogy abba a hátunk, derekunk átmozgatása is benne legyen. Meglátjuk majd, teljesen megújulunk, sőt megfiatalodunk tőle.

Kapcsolódó

Mire figyeljünk szórópisztoly választása során?

Az autó festése során rengeteg eszközt használunk, hisz a tökéletes munkához több speciális megoldásra is s
Elolvasom

Minden, amit a mechanikus kesztyűről tudni érdemes!

A mechanikus, más néven taktikai kesztyűk története nem túl régre nyúlik vissza, ennek ellenére igen sikere
Elolvasom

Hogyan válasszunk CBD-olajat?

A kannabiszolaj egyre nagyobb népszerűségre tett szert az utóbbi időben, aminek következtében a kínálat is
Elolvasom