Lendülj formába ezzel a 4 természetes módszerrel a strandszezonra!

Lendülj formába ezzel a 4 természetes módszerrel a strandszezonra!

A tavasz első sugaraival már fel-felmerül bennünk, hogy hamarosan itt a nyár, ami egyet jelent a lenge, rövid ruhadarabokkal és a bikiniszezonnal, ami sok emberben okozhat frusztrációt, ha nem érzik jól magukat a bőrükben vagy van rajtuk némi felesleg. Ezért is lehet üdítő érzés, ha valaki magabiztosan vág neki a nyári időszaknak, amit tehet egy rövidebb szoknyában vagy egy merészebb fürdőruhában is. Aki viszont nem érzi ezt, annak sem érdemes búsulnia, hiszen pár hét is elég tud lenni, ha jobb formába szeretnénk hozni magunkat a forró hónapokra.

Számtalan cikk és reklám születik évről évre, amelyek gyors és hatásos fogyást ígérnek, ezzel is elérve az áhított tökéletes alakot, külsőt. Csodák ugyan nincsenek, de bevált módszerek már annál inkább. A következő 4 tipp pedig sok segítséget tud adni, ha kevés idő után máris elégedetten szeretnénk tükörbe nézni.

1. Egy jó diéta

Dunát lehet rekeszteni a diétákkal, amelyekkel azt hirdetik, hogy hihetetlen gyorsasággal fogyhatunk velük több kilót. De ennél jóval lényegesebb, hogy olyan diétát válasszunk, ami az egészségi állapotunknak és a kitűzött céljainknak is a legmegfelelőbb. A ketogén diéta során például nagyon kevés szénhidrátot vihetünk be a szervezetünkbe, míg a zsíros ételek megengedettek. A tiszta étkezés során pedig csak és kizárólag organikus ételeket vehetünk magunkhoz.

Természetesen ennél jóval szélesebb a diéták palettája, de minden jó forma eléréséhez olyan étkezési formát kell találni, amellyel nemcsak fogyhatunk, hanem az izomtömegünk és az egészségünk is megtartható. Emellett az sem utolsó szempont, hogy hosszú távon tartható étkezésre térjünk rá – így nem esünk abba a hibába, hogy pár hét után feladjuk az egészet.

2. Testmozgás

A rendszeresen sport nemcsak a testünkre – izmainkra, csontjainkra, szereveinkre – van jó hatással, hanem az emésztésünkre is. Az egészséges étkezéssel és a heti 2-3 óra edzéssel sokat formálhatunk az alakunkon. Ha elsősorban a fogyás a célunk, akkor a kardióedzéseket részesítsük előnyben, míg ha a testünk formálását, izmosítását helyeznénk előtérbe, akkor súlyzózzunk, jógázzunk vagy csináljunk saját testsúlyos gyakorlatokat.

3. Az anyagcsere támogatása

Az edzés és a diéta mellett egy-két régi praktikának is esélyt adhatunk, amelyek szintén segíthetnek formába hozni minket. A kávé helyett minden reggel igyunk forró citromos vizet, amely nagyszerűen felgyorsítja az anyagcserét, illetve fogyasszunk rengeteg zöldséget és gyümölcsöt, amelyeknek magas rosttartalma is jótékony hatással van a belek megfelelő működésére.

4. Egy kis plusz segítség

Napjainkra több cég is kifejlesztett zsírégető tablettákat, amelyeknek rendszeres és leírás szerinti szedése támogatja a plusz kilóktól való megszabadulást. Igaz, hogy nem helyettesítik az egészséges étkezést és a sportot sem, de ezek mellé tökéletes kiegészítők lehetnek. A zsírégető tabletták csökkenthetik az étvágyat, valamint az anyagcserére is gyorsító hatással vannak, így a méreganyagok könnyebb távozását is támogatják. Legtöbbször csak természetes összetevőket tartalmaznak, de fontos hangsúlyozni, hogy a reklámokkal ellentétben nem önmagukban nem okoznak csodát. A zsírégető tabletták mindössze segítik és felgyorsíthatják a fogyás folyamatát.

Fő az egészség!

A filterezett és retusált fotók sosem a valóságot tükrözik. Ne felejtsük el, hogy senki sem tökéletes! Éppen ezért fontos, hogy gondolkodjunk reálisan, és mielőtt drasztikus vagy az egészségünkre káros megoldásra esne a választásunk, kérjük ki egy szakértő véleményét vagy olvassunk többet a témában. A titok nyitja mindig az egészséges és változatos étkezésben és a rendszeres sportban van. Ha bármi mással rásegítenénk ennek sikerességére, mindenképpen nézzünk utána a tényeknek és annak, hogy az egyes megoldások mennyire kompatibilisek a mi fizikai és egészségügyi állapotunkkal.

Kapcsolódó

Végre itt a nyárias meleg

Pénteken hidegfront éri el a Kárpát-medencét, már a reggeli óráktól számíthatunk záporokra, zivatarokr
Elolvasom

Mire kell figyelni divatkiegészítő választásnál?

Ma már egyre könnyebb a férfiaknak és a nőknek is divatkiegészítőként órát, ékszert vagy esetleg egy divato
Elolvasom

Biciklis balesetek, amelyek a profi sportolókat sem kímélik

A kerékpározás szeretete szinte a világ minden táján megtalálható, mert egy olyan mozgásformáról van szó, m
Elolvasom