Az alábbiakban olyan lehetőségeket mutatunk be a Szegedállás oldalról, amelyek bárki számára megfelelő alternatívát jelenthetnek ezen a területen.
A munkakör jellemzői
Egészségügyi cégnél recepciós munkakörben álláslehetőség Szegeden is megtalálható. Vannak ugyanis e városban is nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatok, amelyek egészségügyi kereskedelmi és szolgáltató cégként működnek, talán épp a szegedi üzletükbe keresnek megfelelő munkatársat.
Egy ilyen 8 órás munkarendben szükség van általános asszisztenciára, valamint a recepciós feladatok ellátására egyaránt. Emellett természetesen a bejövő telefonokat és e-maileket is napi szinten kezelni szükséges, ahogy a postai küldemények előkészítése és feladása sem maradhat el.
Mik az általános feladatok?
Egy recepciósnak foglalkoznia kell az érkező vendégekkel, miközben támogatja a kollégák munkáját is. Az adatrögzítés és a nyilvántartás vezetése is az ő feladata. Ehhez azonban szükség van középfokú végzettségre, lehetőleg egészségügyi területen. Nem árt, ha az új munkatársnak vannak felhasználói szintű számítástechnikai ismeretei. Fontos, hogy a recepciós szeressen emberekkel kommunikálni, valamint jó szervezői készségekkel rendelkezzen.
A legtöbb cég ezért stabil hátteret, rendszeres továbbképzést, hosszú távú munkalehetőséget biztosít egy fiatalos és profi csapatban. Ha ez nem lenne elég, akkor általában a munkakörhöz tartozik még versenyképes juttatási csomag is.
Más lehetőségek is vannak
Az ügyfél-koordinátori munkakör is nagyon népszerű a fiatalok körében, sok egészségügyi cég keres hasonló pozícióba embereket. Itt a feladatok közé tartozik a betegek fogadása, adminisztrálása, a betegelőjegyzés kezelése, a betegkoordináció, valamint a pénzkezelés. Fontos lehet még a telefonhívások fogadása, a számlák kiállítása a páciensek felé.
Milyen elvárásoknak kell megfelelni?
A cégek olyan munkatársakat keresnek, akiknek van egészségügyi szakirányú végzettségük, érvényes kamarai tagságuk, valamint érvényes működése engedélyük. Elvárás még a felhasználói szintű számítógépes ismeretek, az udvariasság, az előzékenység, valamint az empátia. Előnyt jelenthet a társalgási szintű nyelvismeret, valamint a magánegészségügyben szerzett tapasztalat.
Cserébe a legtöbb helyen versenyképes fizetést adnak, teljes munkaidőt kínálnak, valamint határozatlan idejű munkaszerződést ajánlanak egy összetartó és dinamikus csapatban.