Az egyik elsődleges érv, hogy az autófóliázás majdhogynem ingyen reklámot jelent egy vállalatnak, hiszen a céges gépjárműflottába tartozó autók folyamatosan mozgásban lévő reklámhordozóként is hasznosulnak. Ez különösen igaz akkor, ha a fóliázás keretei között megjelenített reklámüzenet kellőképpen nagy és jól olvasható. De még több hozzáadott értéket jelent a céges autófóliázás, ha – kellő kreativitást a műveletbe csempészve – frappáns szöveget sikerül kitalálnunk, ami felkelti az utakon közlekedők érdeklődését.
A fentiekkel szinkronban az autófóliázás márkaépítés szempontjából is előnyökkel járhat. Minél több autó tartozik a flottához, annál komolyabb hatásmechanizmussal és volumenben. Ez akkor érvényesül igazán, ha a fóliázás színekben, designban, arculatban és stílusban is passzol a cég arculati irányaihoz.
Az autófóliázás emellett akár a konkurensekkel szembeni megkülönböztetésben is segíthet, akár még extra versenyelőnyt is jelentve – különösképpen úgy, ha a megfelelő érzékkel tervezett és kivitelezett autófóliázás feldobja az autó kinézetét, esztétikumát.
Mindemellett pedig profizmust sugallhatunk és bizalmat ébreszthetünk azzal, a meglévő és potenciális ügyfelek felé, ha egy egységes flottát működtetünk. Egyes piacokon szinte kötelező elemnek számít ez a lépés ahhoz, hogy versenyben tudjunk maradni.
Ráadásul a dolog anyagi vonzatát nézve is könnyedén kijöhet a matek: az autófóliázás egyszeri befektetés, ami onnantól kezdve folyamatosan és megbízhatóan termeli vissza az árát. Amennyiben marketingszemlélettel lett kitalálva, akkor igencsak jó esélyünk lehet arra, hogy profitot hozzon a konyhára.
Az autófóliázás kicsit olyan, mintha komplett ráncfelvarráson esnének át a céges autók. Sok esetben maga a megbízói oldal is meglepődik rajta, hogy a kivitelezés végeztével egészen újnak tűnhet minden fóliázott autó. Ezeket aztán – nem meglepő módon – jobb szívvel és nagyobb örömmel vezetik majd a munkatársak, jótékony hatást gyakorolva a cégen belüli morálra és produktivitásra. Elvégre a márkaépítés nem feltétlenül csak a szervezeten kívül, hanem azon belül is éreztetni tudja a kedvező hatását.
Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a cégek közötti sokszor ádáz versenyben minden adandó lehetőséget meg kell ragadni, ha marketingről van szó. És ha már fóliázás, akkor nemcsak a céges flottára gondolhatunk, hanem számos más területre is.
Ott vannak például a céges épületek, hiszen az autó mellett az iroda ablakai is ügyesen lefedhetők ilyesfajta fóliák segítségével. Ezáltal szinte ugyanazt a hatást lehet elérni, mint a céges flottába tartozó járművekkel. Annyi lehet csak a különbség, hogy a mobilis reklámhordozók helyett fix helyen segíthet a fóliázás az egységesebb, esztétikusabb és modernebb kép erősítésében. Így minden hozzánk érkező ügyfél transzparensen láthatja, hogy még ezekre az apró részletekre is tudatosan figyelünk, mert számunkra az igényesség kulcsfontosságú.
Segíti a márkaépítést, egységesebbé és design szempontjából is előnyösebbé formálja a céges autókat, miközben egyszeri befektetésként még remek haszonnal is kecsegtet – az autófóliázás mellett szinte csak sorolni lehet az érveket és előnyöket. Éppen ezért kiváló lehetőséget jelenthet, hogy a flottánkba tartozó járművek hatékonyan segítsék az értékesítést, valamint a tartós növekedést.