Rotyogott a gombapaprikás a csopaki horgászstégen

Sorozatunk első részében a Kányavári-szigetre látogattunk el, ahol egy könnyed omlettet dobtunk össze a nádas ölelésében. Most, a második alkalommal viszont a csopaki strand mellett a vízbe nyúló mólót neveztük ki alkalmi konyhánknak, hogy egy klasszikus, de szintén egyszerű fogást szervírozzunk az outdoor cooking misztikus mestereivel, a Rabbit Chef-fel.

A menü szempontjából a választásunk egy hagyományos gombapaprikásra esett, amelyhez egy kis trikolor csigatésztát csaptunk hozzá köretként. Megint csak ragyogó időt fogtunk ki. A szikrázó napsütés sugarait lágyan ringatta a Balaton miközben beizzítottuk a kemping gázt és felraktuk főni a tésztát. A recept évszázadok óta jól bevált, úgyhogy mi sem nagyon variáltunk rajta. A tészta elkészültével a felkockázott hagymát üvegesre pirítottuk és hozzáadtuk a középvastag szeletekre aprított gombát.

A kevergetés mellett innen már csak a fűszerezésre kellett ügyelni. Mi a só-bors-kömény szentháromságot alkalmaztuk alapozásnak, de nyilván ez egyéni ízlés szerint módosítható. Az idő tiszta volt, de a távolban a Tihanyi-félsziget sűrű ködfátyolba burkolózott. Csak az apátság tornyai meredeztek ki a gomolygó felhőpamacsból.

Mikor a gomba már kellő levet eresztett és meg is puhult eléggé, hozzáadtuk az őrölt paprikát, kicsit még összerottyantottuk a serpenyő tartalmát és készen is állt a tálalásra az ínycsiklandozó ebéd, amire dekorként még muszáj volt rápimpelnünk egy kis friss petrezselyemmel és egy kiskanálnyi tejföllel, csak a miheztartás végett! Jó étvágyat kívánunk!

Instagram: Rabbit Chef’s

Kapcsolódó

Ezúttal egy badacsonyi strandot öntött el a viharos Balaton

A felmelegedés, úgy tűnik, még mindig várat magára. - - Pár óra leforgása alatt víz alá került a badac
Elolvasom

Ingyenesen is utazhatnak a Balaton új hajóin

Négy új hajóval indította a 178. hajózási szezont a Balatoni Hajózási Zrt., melyek most akár díjmentesen i

Szigorítja a helyi építési szabályzatát Balatonalmádi, komoly változások jönnek

A módosítás célja, hogy a település megőrizhesse kertvárosias jellegét és arculatát. - - Szigorították