A Balaton régi-új arca
2011.09.09
A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete egy korábban már jól bevált, manapság azonban mégis újszerű marketingeszköz segítségével is hozzájárul a Balaton népszerűsítéséhez. Ez az eszköz pedig nem más, mint a mozifilm.

Az 1955-ben forgatott, és Németországban a magyar imázst évtizedekre meghatározó „Ich denke oft an Piroschka“ című film után ezúttal egy újabb romantikus alkotás került a német filmvászonra. A nagyon jó kritikákat kapott Westwind a német egység előtti időket, azaz a kelet- és nyugatnémet fiatalok magyarországi találkozását dolgozza fel. S hogy ez a történet a német újságírókat sem hagyja hidegen, mi sem bizonyítja jobban, mint Sascha Lübbe írása, aki szerint egy romantikus történethez természetesen egy varázslatos tájra is szükség van. Ez pedig a „Balaton, ami olyan, mint egy mennyasszony“ – írja a Berliner Zeitung után a 130 ezer példányszámú Frankfurter Rundschauban, illetve a 340 ezer példányszámú Kölner Stadt-Anzeigerben is megjelent cikkében a szerző, aki idén júliusban az MT Zrt. meghívásában járt a magyar tengernél.

Az újságíró a Westwind című filmre való hivatkozással felidézi a régi szép időket, a Balaton partján zajló német családi találkozásokat, ám közben alaposan körüljárja az elmúlt két évtizedben történt változásokat is. Ennek következtében szerinte a „gyönyörű“, kulissza-értékű Balaton mára már a „vizek és a borok“ hazájává változott, ahol számos, az utóbbi 20 évben megújult fürdő, wellness szálloda várja a kikapcsolódásra vágyókat, a kiváló borok szerelmeseit pedig az egyre színvonalasabb pincészetek.

(Forrás: Objektív Hírügynökség)
További hírek
2010.11.30
2010.11.16
Aktuális programok
Egynapos programok
Többnapos programok

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player